Zespoł Zarządzania Kryzysowego
Skład Zespołu Zarządzania Kryzysowego tworzą osoby powołane spośród:
- Pracowników Urzędu Miasta Torunia, Starostwa Powiatowego w Toruniu, jednostek organizacyjnych Miasta Torunia i Powiatu Toruńskiego, jednostek organizacyjnych stanowiących aparat pomocniczy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży powiatowych;
- Przedstawicieli społecznych organizacji ratowniczych;
- Przedstawicieli innych instytucji.
drukuj (Zespoł Zarządzania Kryzysowego)
Skład Zespołu Zarządzania Kryzysowego
- Przewodniczący Zespołu:
- Prezydent Miasta Torunia;
- Starosta Toruński,
- Zastępcy Przewodniczących Zespołu:
- dyrektor WOL,
- Sekretarz Powiatu Toruńskiego,
- Sekretarz Zespołu – inspektor ds. administracyjno-biurowych WOL,
- Rzecznik prasowy:
- kierownik Referatu Informacji i Analiz Wydziału Informacji, Promocji i Turystyki UMT;
- Inspektor ds. Informacji Starostwa Powiatowego w Toruniu,
- Grupy o charakterze zadaniowym, którymi są:
- Grupa działań operacyjnych,
- Grupa planowania cywilnego, monitorowania i analiz,
- Grupa zabezpieczenia logistyczno-finansowego,
- Grupa ochrony zdrowia i pomocy społecznej.
drukuj (Skład Zespołu Zarządzania Kryzysowego)
Zadania Zespołu Zarządzania Kryzysowego
-
ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
-
przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Przewodniczącym Zespołu wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w Toruńskim Planie Reagowania Kryzysowego;
-
przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
-
opiniowanie Toruńskiego Planu Reagowania Kryzysowego;
drukuj (Zadania Zespołu Zarządzania Kryzysowego)