Otrzymaliśmy dotację i co dalej!
Zarząd Powiatu Toruńskiego, uchwałą Nr 722/2023 z dnia 22 marca 2023 r., podjął decyzję o przyznaniu dofinansowania podmiotom, które złożyły oferty w ramach otwartego konkursu ofert.
Organizacje, które otrzymały dofinansowanie otrzymały powiadomienie (za pomocą systemu witkac.pl) o wysokości przyznanego dofinansowania. Jeżeli zdecydują one o przyjęciu przyznanego dofinansowania to kolejnym krokiem jest podpisanie umowy. Jak to zrobić?
W celu zawarcia umowy każda organizacja, której przyznano dotację zobowiązana jest do:
- złożenia papierowej wersji oferty - podpisanej przez osoby upoważnione - w przypadku gdy nie są wymagane żadne zmiany finansowe i merytoryczne, a przyznana kwota dotacji jest równa wnioskowanej przez oferenta; ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu;
- złożenia aktualizacji oferty - w przypadku gdy konieczna jest zmiana kalkulacji kosztów, zakresu rzeczowego lub rezultatów zadania; aktualizację składają organizacje, którym została przyznana kwota niższa niż wnioskowana przez oferenta; aktualizację oferty wraz z załącznikami należy złożyć w generatorze ofert witkac.pl, a następnie (po uzyskaniu akceptacji pracownika odpowiedniego merytorycznie wydziału starostwa) w wersji papierowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu (oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione);
- UWAGA! Ofertę lub aktualizację oferty należy złożyć w terminie do 30 kwietnia 2023 r. Niedotrzymanie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z przyznanej dotacji!
- Oferty, którym przyznano dofinansowanie niższe niż wnioskowano zostały odblokowane w generatorze ofert witkac.pl w zakresie zakładek, które wymagają uaktualnienia – zmiany będzie można wprowadzić najpóźniej do 30 kwietnia 2023 r.;
- Na podstawie zaktualizowanej oferty wygenerowana zostanie umowa, która – za pośrednictwem generatora ofert - zostanie przesłana oferentowi w celu sprawdzenia poprawności zawartych w niej danych, a następnie ich zatwierdzenia;
- Kolejnym krokiem jest podpisanie sporządzonej umowy i realizacja zadania.
Przypominamy, iż zadanie może być realizowane w okresie od 2 marca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. Szczegółowy termin wykonania zadania określony zostanie w umowie.
Wydatki z dotacji poniesione pomiędzy datą rozpoczęcia realizacji zadania a dniem podpisania umowy będą refundowane przez Powiat Toruński.
Jeżeli organizacja zdecydowała o rezygnacji z przyznanej dotacji prosimy o zgłoszenie niniejszego faktu osobie odpowiedzialnej za przygotowywanie umów – dane kontaktowe poniżej.
Pod poniższymi numerami można również uzyskać informacje dotyczące podpisania umowy.
Informacje dot. konkursu:
z zakresu kultury, sztuki (...), kultury fizycznej i turystyki i krajoznawstwa:
Aneta Bicz
56 662 88 43
z zakresu edukacji ekologicznej
Magdalena Nitka
56 662 88 56
drukuj (Otrzymaliśmy dotację i co dalej!)
« wstecz