28 lutego 2025 r. w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, w obecności Starosty Toruńskiego Mirosława Graczyka, Wicestarosty Tomasza Zakrzewskiego oraz członka Zarządu Mirosława Nawrotka, dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu Adam Orłowski podpisał umowę na realizację zadania w zakresie programu poprawy bezpieczeństwa na drogach Powiatu Toruńskiego z wykonawcą – spółką OLIMP.
Wykonawca w terminie do 30 listopada 2025 r. będzie realizował zadania polegające m.in. na budowie progów zwalniających i „wyniesionych” przejść dla pieszych o nawierzchni bitumicznej, montażu oświetlenia i aktywnego oznakowania pionowego przy przejściach, na terenie naszego powiatu celem poprawy bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych.
Koszt umowy wynosi 399 750, zł.
Fot. Marzena Masłowska