Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

  • dokumenty do podpisu

    Metryka

    • Autorwww.freepik.com

Otrzymaliśmy dotację i co dalej?

Zarząd Powiatu Toruńskiego, uchwałą Nr 889/2024 z dnia 5 marca 2024 r., podjął decyzję o przyznaniu dofinansowania podmiotom, które złożyły oferty w ramach otwartego konkursu ofert. 

Organizacje, które otrzymały dofinansowanie otrzymały powiadomienie (za pomocą systemu witkac.pl) o wysokości przyznanego dofinansowania. Jeżeli zdecydują one o przyjęciu przyznanego dofinansowania to kolejnym krokiem jest podpisanie umowy. Jak to zrobić?

W celu zawarcia umowy każda organizacja, której przyznano dotację zobowiązana jest do:

  • złożenia papierowej wersji oferty - podpisanej przez osoby upoważnione - w przypadku gdy nie są wymagane żadne zmiany finansowe i merytoryczne, a przyznana kwota dotacji jest równa wnioskowanej przez oferenta; ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu;
  • złożenia aktualizacji oferty - w przypadku gdy konieczna jest zmiana terminu realizacji zadania (uwaga: informacja dotycząca terminu realizacji zadania w dalszej części), kalkulacji kosztów, zakresu rzeczowego lub rezultatów zadania; aktualizację składają organizacje, którym została przyznana kwota niższa niż wnioskowana przez oferenta; aktualizację oferty wraz z załącznikami należy złożyć w generatorze ofert witkac.pl, a następnie (po uzyskaniu akceptacji pracownika odpowiedniego merytorycznie wydziału starostwa) w wersji papierowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu (oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione);
  • UWAGA! Ofertę lub aktualizację oferty zobowiązani jesteście Państwo złożyć w generatorze ofert witkac.pl w terminie do 15 kwietnia 2024 r. Niedotrzymanie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z przyznanej dotacji;
  • Wszystkie oferty, którym przyznano dofinansowanie zostały odblokowane w generatorze ofert witkac.pl w zakresie zakładek, które wymagają uaktualnienia – zmiany będzie można wprowadzić najpóźniej do 15 kwietnia 2024 r.;
  • Na podstawie zaktualizowanej oferty wygenerowana zostanie umowa, którą prześlemy Państwu – za pośrednictwem generatora ofert - w celu sprawdzenia poprawności zawartych w niej danych, a następnie ich zatwierdzenia;
  • Kolejnym krokiem jest podpisanie sporządzonej umowy i realizacja zadania.

Przypominamy, iż zadanie może być realizowane w okresie od 7 marca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. Jednocześnie zwracamy się do tych z Państwa, których zadania realizowane jest do końca grudnia 2024 r. z prośbą o skrócenie terminu jego realizacji do dnia 10 grudnia 2024 r. Od tego terminu macie Państwo jeszcze 30 dni na złożenie sprawozdania z wykonania zadania. Skrócony termin realizacji zadania wynika z konieczności przygotowania stosownych rozliczeń i sprawozdawczości budżetowej z realizacji niniejszego konkursu.


Wydatki z dotacji poniesione pomiędzy datą rozpoczęcia realizacji zadania, a dniem podpisania umowy będą refundowane przez Powiat Toruński, pod warunkiem poniesienia ich po dniu podjęcia przez Zarząd Powiatu Toruńskiego uchwały rozstrzygającej dany konkurs, tj. od 6 marca 2024 r.
Jeżeli zdecydowaliście Państwo o rezygnacji z przyznanej dotacji prosimy o zgłoszenie niniejszego faktu osobie odpowiedzialnej za przygotowywanie umów – dane kontaktowe poniżej 

Dodatkowe informacje dotyczące podpisania umowy uzyskacie Państwo pod poniższymi numerami telefonów:
informacje dot. konkursu z zakresu:
 - kultury, sztuki (…), kultury fizycznej oraz turystyki i krajoznawstwa - Aneta Zilska, tel. 56 662 88 43

- edukacji ekologicznej - Magdalena Nitka, tel.56 662 88 56

 

drukuj (Otrzymaliśmy dotację i co dalej?)

Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób z niepełnosprawnościami współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.