W związku z wprowadzeniem - w otwartych konkursach ofert - generatora ofert zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w bezpłatnym szkoleniu.
Wprowadzenie elektronicznej obsługi ofert za pomocą systemu witkac.pl ma na celu usprawnienie procesu zlecania zadań publicznych oraz ograniczenie kontaktu bezpośredniego.
Powyższe szkolenie, krok po kroku przygotuje Państwa do wypełnienia i złożenia ofert w ramach otwartych konkursów ogłaszanych przez Zarząd Powiatu Toruńskiego. Dowiecie się Państwo m.in. jak założyć konto w systemie, jak wypełnić i złożyć ofertę, jak dokonać ewentualnych poprawek i uzupełnień oraz w jaki sposób – za pośrednictwem generatora - przebiegać będzie komunikacja z urzędem.
Szkolenie odbędzie się 21 stycznia br. o godz. 13:00 (czas trwania szkolenia ok. 2,5 godz.) i przeprowadzone zostanie za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Do uczestniczenia w szkoleniu nie są wymagane kamery oraz mikrofony.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniu przyjmowane są pod numerem telefonu 56 662 88 42 lub mailowo: j.rybitwa@powiattorunski.pl.
Po zgłoszeniu się na szkolenie otrzymacie Państwo link do spotkania wraz z instrukcją dołączenia.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu!