Powiat Toruński

Menu dodatkowe

Treść strony

Obsługa klientów w Starostwie Powiatowym w Toruniu od 1 czerwca 2020 r.

Starostwo Powiatowe w Toruniu przez cały czas zagrożenia pandemią koronawirusa załatwia wszystkie sprawy ważne dla klientów. Zmienił się tylko sposób obsługi - wnioski trzeba było wypełnić i wydrukować w domu wraz ze wszystkimi potrzebnymi załącznikami i opłatami (wnioski i opis załatwianej sprawy w BIP – Jak załatwić sprawę), a następnie oddać je w biurze podawczym.

Od 1 czerwca przywracamy dostęp do kancelarii na I piętrze, sekretariatów Wydziału Budownictwa i Wydziału Geodezji oraz do innych biur prowadzących obsługę klientów. Dostępne będą: sala obsługi Wydziału Komunikacji na I piętrze, sala obsługi geodezyjnej na parterze, obsługa w Wydziale Środowiska – bezpośrednio w pokojach oraz Rzecznik Konsumentów – w miejscu wyznaczonym przed spotkaniem. Nadal będą obowiązywać jednak restrykcje co do ilości klientów tj. jeden klient na jedno stanowisko obsługi oraz internetowa rezerwacja kolejki do Wydziału Komunikacji, poprzez naszą stronę internetową www.powiattorunski.pl. Wszystko co dotyczy dowodów rejestracyjnych można będzie załatwić po internetowej rezerwacji kolejki pod adresem: http://rezerwacje.powiattorunski.pl/pol/login.

Zalecamy nadal ograniczenie wizyt w Starostwie do minimum. Wcześniej sposób przygotowania wniosków można omówić z urzędnikiem telefonicznie oraz e-mailem (tutaj lista numerów i adresów kontaktowych). Wnioski można wydrukować z naszej strony internetowej, wypełnić je i podpisać oraz załączyć potrzebne załączniki. Warto już z tak przygotowanymi wnioskami przyjść do urzędu. Jeśli konieczna jest rozmowa z urzędnikiem prowadzącym merytorycznie sprawę, prosimy zasygnalizować taką potrzebę telefonicznie, a wtedy zostanie wyznaczony dogodny termin i spotkanie w bezpiecznych warunkach.

Każdy klient wchodzący do Starostwa musi pamiętać o maseczce i rękawiczkach i o zachowywaniu odległości od innych klientów. Przy wejściu do Starostwa oraz przed Wydziałami umieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym, z którego należy skorzystać. Zalecamy ostrożność mając na uwadze zdrowie Państwa i zdrowie naszych pracowników.

Na parterze w patio utworzyliśmy STREFĘ KLIENTA, gdzie ustawione są namioty, a pod nimi stoliki do spotkań z urzędnikami prowadzącymi sprawę. Jest to też miejsce, gdzie można wypełnić wnioski, jeśli nie zrobili Państwo tego w domu. Strefa klienta jest przewiewna i będzie na bieżąco odkażana, żeby zapewnić wszystkim korzystającym z niej maksimum bezpieczeństwa.

  • strefa klienta
  • strefa klienta
  • IMG_0314
  • IMG_0316

« wstecz

Ministerstwo Cyfryzacji Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Rozmiar czcionki

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.